Pàgines

dimarts, 6 d’octubre del 2015

XXIX VOLTA A PEU A LA POBLA LLARGA (03-10-2015)

El dissabte passat dia 3 d'octubre en una vesprada esplèndida,se'm va ocórrer anar a córrer de nou i vaig anar a La Pobla Llarga i com era d'esperar vaig acabar malament de l'esquena .Bé les ganes van poder més que la meua artrosis lumbar,he anat tota la cursa acompanyat per algunes velles glòries del Club i el Capità Ubeda.El temps de carrera que vaig fer ja és el de menys,el millor la companyia i les salutacions de la gent que vaig veure.I res més ara ja repetix si que s'han acabat  pel meu bé i per sempre les carreres populars i tota la meua dedicació esportiva sera per a la bicicleta (mtb).Abans d'acomiadar-me vos recomane que vingueu a córrer la Volta a peu a La Pobla Llarga,és una carrera plana de 7.600 metres més o menys,gratuïta i agradable,on els organitzadors de la Penya Mohicans es porten de categoría.Moltes gràcies per llegir-me i que vos vaja bé.

Entrada triomfal a meta.